Ми працюємо:
Пн – Пт: з 9.00 до 18.00
Сб – Нд: Вихідний
Контактні телефони:
+38 095.411.27.05
+38 096.029.13.94
E-mail:
info@f.org.ua

Google представив нову систему генерації заголовків пошукових сніпетів

5
(1)

Google оголосив, що на минулому тижні була запущена нова система генерації заголовків для веб-сторінок в результатах пошуку. Таким чином компанія офіційно підтвердила ті зміни, які помітили власники сайтів.

Особливості нової системи

До впровадження цього поновлення заголовки могли змінюватися в залежності від запиту. У новій системі цього, як правило, не буде. У Google вважають, що нова система створює заголовки, які працюють краще для документів в цілому, описуючи, про що вони, – незалежно від конкретного запиту.

Крім того, Google тепер використовує не тільки HTML-текст для створення тайтлів (що робилося більше 10 років). Нова система також використовує той текст, який бачать люди при відвідуванні сторінки. Google враховує основний заголовок, що показується на сторінці; той контент, який власники сайтів поміщають в теги <H1> і інші теги заголовка; а також той контент, який виділяється за допомогою різних стилів.

Також може враховуватися інший текст на сторінці, включаючи анкорний текст, який використовується в посиланнях.

Чому стало використовуватися більше елементів, ніж просто теги <title>

Згідно Google, теги title не завжди добре описують сторінку. Зокрема, іноді вони можуть бути:

  • Занадто довгими;
  • Наповненими ключовими словами, оскільки фахівці помилково вважають, що додавання кількох таких слів допоможе сторінці краще ранжуватися;
  • Вони можуть бути відсутніми або бути шаблонними. Наприклад, головні сторінки можуть називатися просто «Головна». В інших випадках все сторінки сайту можуть бути озаглавлені як «Без назви» або просто повторювати назву сайту.
  • Загальна мета поновлення

В цілому оновлення було покликане створювати більш читабельні і доступні заголовки для сторінок. У деяких випадках Google може додавати назву сайту, якщо вважатиме це за необхідне для користувачів. В інших випадках, якщо тайтл виявиться занадто довгим, пошукова система може вибрати самі релевантні частини замість того, щоб просто усікти заголовок у видачі.

При цьому в Google відзначили, що в більш ніж 80% випадків будуть як і раніше використовуватися теги title. В якості основної рекомендації пошуковик радить вебмастерам зосередитися на створенні якісних тайтлів.

Нагадаємо, що за словами співробітника пошуку Денні Саллівана, в Search Console може з’явитися можливість повідомляти про проблемні тайтла, згенерованих Google. Поки це питання знаходиться на розгляді.

Оцінити сторінку

Середній рейтинг 5 / 5. Голосів 1

Поки що голосів немає! Будьте першим, хто оцінить цю публікацію.

Author avatar
Frame studio
http://www.f.org.ua

Написати коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *