Google оголосив, що на минулому тижні була запущена нова система генерації заголовків для веб-сторінок в результатах пошуку. Таким чином компанія офіційно підтвердила ті зміни, які помітили власники сайтів.
Особливості нової системи
До впровадження цього поновлення заголовки могли змінюватися в залежності від запиту. У новій системі цього, як правило, не буде. У Google вважають, що нова система створює заголовки, які працюють краще для документів в цілому, описуючи, про що вони, – незалежно від конкретного запиту.
Крім того, Google тепер використовує не тільки HTML-текст для створення тайтлів (що робилося більше 10 років). Нова система також використовує той текст, який бачать люди при відвідуванні сторінки. Google враховує основний заголовок, що показується на сторінці; той контент, який власники сайтів поміщають в теги <H1> і інші теги заголовка; а також той контент, який виділяється за допомогою різних стилів.
I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Також може враховуватися інший текст на сторінці, включаючи анкорний текст, який використовується в посиланнях.
Чому стало використовуватися більше елементів, ніж просто теги <title>
Згідно Google, теги title не завжди добре описують сторінку. Зокрема, іноді вони можуть бути:
- Занадто довгими;
- Наповненими ключовими словами, оскільки фахівці помилково вважають, що додавання кількох таких слів допоможе сторінці краще ранжуватися;
- Вони можуть бути відсутніми або бути шаблонними. Наприклад, головні сторінки можуть називатися просто «Головна». В інших випадках все сторінки сайту можуть бути озаглавлені як «Без назви» або просто повторювати назву сайту.
- Загальна мета поновлення
В цілому оновлення було покликане створювати більш читабельні і доступні заголовки для сторінок. У деяких випадках Google може додавати назву сайту, якщо вважатиме це за необхідне для користувачів. В інших випадках, якщо тайтл виявиться занадто довгим, пошукова система може вибрати самі релевантні частини замість того, щоб просто усікти заголовок у видачі.
При цьому в Google відзначили, що в більш ніж 80% випадків будуть як і раніше використовуватися теги title. В якості основної рекомендації пошуковик радить вебмастерам зосередитися на створенні якісних тайтлів.
Нагадаємо, що за словами співробітника пошуку Денні Саллівана, в Search Console може з’явитися можливість повідомляти про проблемні тайтла, згенерованих Google. Поки це питання знаходиться на розгляді.