Telegram сьогодні більше, ніж просто месенджер. Це майданчик для просування з величезним потенціалом і швидкозростаючою аудиторією по всьому світу. І найголовніше – в Тelegram все просто, зручно, і при цьому немає безлічі заборон, обмежень, банів за якісь формулювання або окреме слово, як це буває в тому ж Instagram або Facebook.
Потенціал месенджера сьогодні просто величезний і ще можна встигнути зайняти свою нішу. Telegram зростає швидкими темпами, щомісяця в месенджері більше 500 млн. Чоловік активних користувачів.
Рекомендації для просування каналу:
– Перед покупкою реклами в інших Telegram-каналах, потрібно обов’язково робити їх ретельний аналіз за допомогою сервісу телеметрії. Це дозволить швидко виявити накрутку передплатників (ботів), переглядів, а також оцінити “рекламну віддачу” каналу;
– Потрібно мислити ширше, шукати канали з різними тематиками, де може бути аудиторія, яка вам підійде;
– По рекламі потрібно зв’язуватися тільки з реальними людьми, які мають відношення до каналу (завжди переходите за посиланням, зазначеної в описі каналу);
– Необхідно тестувати рекламний пост в кількох каналах і з невеликим бюджетом. Потім ретельно аналізувати результати і вважати вартість одного контакту
– Відстежуйте нову аудиторію, щоб не було ботів, дивних імен у передплатників (незрозумілі набори букв і цифр). Також потрібно дивитися не тільки підписки, але і скільки чоловік відключили повідомлення каналу. Нормальна ситуація, коли 30 і більше відсотків від тих, хто підписався людей відключають повідомлення. Значить на канал потрапили живі люди. Якщо ж повідомлення не виключає більшість, то тут варто задуматися, чи не “налили” чи в канал спамерських пошукових роботів.