Ми працюємо:
Пн – Пт: з 9.00 до 18.00
Сб – Нд: Вихідний
Контактні телефони:
+38 095.411.27.05
+38 096.029.13.94
E-mail:
info@f.org.ua

Telegram канал: способи просування і монетизації

5
(1)

Telegram сьогодні більше, ніж просто месенджер. Це майданчик для просування з величезним потенціалом і швидкозростаючою аудиторією по всьому світу. І найголовніше – в Тelegram все просто, зручно, і при цьому немає безлічі заборон, обмежень, банів за якісь формулювання або окреме слово, як це буває в тому ж Instagram або Facebook.

Потенціал месенджера сьогодні просто величезний і ще можна встигнути зайняти свою нішу. Telegram зростає швидкими темпами, щомісяця в месенджері більше 500 млн. Чоловік активних користувачів.

Рекомендації для просування каналу:

  • Перед покупкою реклами в інших Telegram-каналах, потрібно обов’язково робити їх ретельний аналіз за допомогою сервісу телеметрії. Це дозволить швидко виявити накрутку передплатників (ботів), переглядів, а також оцінити “рекламну віддачу” каналу;
  • Потрібно мислити ширше, шукати канали з різними тематиками, де може бути аудиторія, яка вам підійде;
  • По рекламі потрібно зв’язуватися тільки з реальними людьми, які мають відношення до каналу (завжди переходите за посиланням, зазначеної в описі каналу);
  • Необхідно тестувати рекламний пост в кількох каналах і з невеликим бюджетом. Потім ретельно аналізувати результати і вважати вартість одного контакту
  • Відстежуйте нову аудиторію, щоб не було ботів, дивних імен у передплатників (незрозумілі набори букв і цифр). Також потрібно дивитися не тільки підписки, але і скільки чоловік відключили повідомлення каналу. Нормальна ситуація, коли 30 і більше відсотків від тих, хто підписався людей відключають повідомлення. Значить на канал потрапили живі люди. Якщо ж повідомлення не виключає більшість, то тут варто задуматися, чи не “налили” чи в канал спамерських пошукових роботів.

Як монетизувати Telegram-канал?

Скільки можна заробляти на продажі реклами в різних тематиках

Ціна реклами в Telegram-каналах залежить в першу чергу не від кількості передплатників, як вважає багато хто. На ціну впливають такі чинники:

  • тематика каналу;
  • охоплення постів (кількість переглядів) – за 24 години і 48 годин;
  • рекламна віддача каналу (середня кількість людей, які підпишуться на інший канал, цей показник можна визначити за допомогою сервісу Telemetr);
  • скільки рекламний пост буде знаходитися каналі (наприклад, 24 години або 48);
  • як часто розміщується реклама на каналі;
  • авторський канал чи ні;
  • входить у вартість створення нативного рекламного посту (власник / адмін каналу сам пише пост для рекламодавця).

Найпоширеніший і простий спосіб монетизації – це продаж реклами, але він далеко не єдиний. Розглянемо кожен із способів монетизації докладніше:

Продаж реклами

Більшість каналів монетизуються тільки продажем реклами. Але мій порада – не засмічуйте свій канал частою і низькоякісної рекламою! Особливо це стосується авторських каналів, реклама в яких значно знизить рівень довіри і лояльності аудиторії, що призведе до відписок.

Продаж послуг і інфопродуктов

Цей спосіб монетизації прийнятний для експертних каналів. Але в першу чергу давайте корисний і якісний контент, взаємодійте з аудиторією, і тільки потім продавайте інфопродукти (курси, чек-листи і тд)

Продаж товарів

У Telegram-каналі можна ефективно продавати фізичні товари, але для цього потрібно зібрати найбільшу лояльну аудиторію, підігріти інтерес, а вже потім пропонувати товар.

Заробіток на партнерських програмах (арбітраж)

Хороший приклад в даному випадку – канали про подорожі, де крім корисних постів про переваги відпочинку в різних країнах і готелях даються партнерські посилання турагентств. Передплатники каналу можуть зацікавитися пропозицією, перейти за посиланням і купити тур, а власник каналу заробляє з цього свій відсоток.

Продаж доступу до закритого каналу – платна підписка на контент

Платні підписки набирають обертів в останні роки. В епоху такої величезної кількості інформації, по-справжньому якісний контент на вагу золота. Тому багато авторів вирішують робити закриті канали з платним доступом.

Але такий спосіб монетизації вимагає реальної експертність від автора. В іншому випадку він запрацює тільки негативну репутацію і нових продажів не буде.

Варто відзначити, що багато каналів комбінують способи монетизації. Наприклад, продаючи як рекламу, так і свої послуги / інфопродукти.

Середній CPM (вартість за тисячу показів) в різних тематиках – скрін з біржі Telega.in

Одна з найдорожчих тематик – “криптовалюта”, вартість 1 тис показів 2000 грн, відповідно на якісному каналі з 3 тис переглядів вартість поста складе від 6000 грн

Трохи поясню, що таке 1 годину ТОП-а і 24 стрічки. Це означає, що рекламний пост на каналі буде висіти останнім повідомленням 1 годину, далі він “перекривається” іншими тематичними постами, а через 24 години зовсім видаляється з каналу.

В тематиці “маркетинг” CPM 730 грн. Значить канал з охопленням в 3 тис. Запросить за рекламу від 2200 грн.

Висновки:

Telegram давно вже не просто месенджер для листувань. Це крута майданчик для просування особистого бренду, для заробітку на рекламі, продажу послуг та застосування безлічі інших методів монетизації.

Конкуренція в Telegram стрімко зростає, але при цьому по-справжньому цікавих, унікальних каналів не так багато. Тому рекомендую створювати якісний канал: без води, плагіату та просуватися “білими” методами. Тоді успіх точно вам гарантований.

Оцінити сторінку

Середній рейтинг 5 / 5. Голосів 1

Поки що голосів немає! Будьте першим, хто оцінить цю публікацію.

Author avatar
Frame studio
http://www.f.org.ua

Написати коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *