Поділитись
Контакти
//Facebook анонсував нові інструменти для бізнес-комунікації

Facebook анонсував нові інструменти для бізнес-комунікації

Facebook анонсував нові продукти та інструменти, які допоможуть компаніям ефективно взаємодіяти з клієнтами і спростити свої повсякденні завдання. Згідно Facebook, переваги людей в комунікації з бізнесом змінюються. 175 млн осіб по всьому світу щодня переписуються з бізнес-акаунтами в WhatsApp.

Нові інструменти створені для поліпшення всього клієнтського шляху – від більш якісних лідів до підвищення продажів і задоволеності клієнтів при менших витратах.

Нові способи для спілкування з клієнтами в сімействі додатків Facebook

–  Почніть спілкування з клієнтом за допомогою реклами, яка веде відразу в месенджер. Компанії вже можуть купувати рекламу, що закликає людей почати з ними листування в Messenger, Instagram Direct або WhatsApp. Тепер компанії можуть вибрати все месенджери, де у них є аккаунт, і Facebook за замовчуванням вибере для реклами той месенджер, де розмова найбільш імовірний.

Почніть переписку в WhatsApp з профілю Instagram. Для багатьох малих компаній Instagram – це віртуальна вітрина, де клієнти знайомляться з брендом, а WhatsApp – інструмент для спілкування з клієнтами, відповідей на їхні запитання і продажів. Тепер компанії можуть додати кнопку, яка веде в WhatsApp, в свій профіль Instagram. Крім того, скоро з’явиться можливість створювати рекламу, яка буде вести в WhatsApp прямо з додатку Instagram, щоб люди могли почати чат одним дотиком. Ці оновлення допоможуть малому бізнесу знайти нових клієнтів і вирішувати повсякденні завдання.

Генерація лідів і залучення клієнтів

Запит прайсу в Messenger. В даний час тестується за участю обраних рекламодавців. Цей продукт дозволяє компаніям вибрати 4-5 питань, які потрібно задати клієнтам перед початком розмови. Потім клієнти можуть легко і швидко запросити прайс у компанії на Facebook, заповнивши коротку анкету в Messenger.

Генерація лідів на Instagram. У найближчі місяці Facebook почне тестувати платні і органічні інструменти, які допоможуть малому бізнесу знаходити і кваліфікувати Ліди безпосередньо в додатку Instagram. Рекламодавці зможуть більш персоналізоване використовувати рекламу для генерації лідів і взаємодії з клієнтами, знижуючи при цьому свої витрати.

Більш ефективне управління комунікацією

Оновлення в Facebook Business Suit. Facebook протестує можливість управляти email-листуванням і розсилати ремаркетінговие листи через Business Suit. У сервісі також з’явиться нова функція File Manager, яка дозволить компанія легко створювати та публікувати контент в Business Suit. Нарешті, Facebook також надасть компаніям можливість тестувати публікації для визначення найефективніших варіантів.

Більше контролю з Робочими акаунтами (Work Accounts)

Як правило, підприємці хочуть чітко розмежовувати особисте життя і роботу. Для цього Facebook тестує Робочі акаунти (Work Accounts), які дадуть можливість працювати з Business Manager без особистого облікового запису. Компанії зможуть управляти цими акаунтами від імені своїх співробітників і матимуть доступ до корпоративних функцій, таким як інтеграція системи єдиного входу, що дасть їм більше контролю над безпекою акаунтів співробітників.

Facebook буде тестувати робочі акаунти до кінця року на невеликій групі компаній. У 2022 році Facebook планує зробити їх доступними в усьому світі.

  • 0 Comment

Leave a Reply

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

© 2016 – 2023 Powered by Frame Web Studio

Контакти
Закрити