Поширити
Контатки
ПРОКРУТИ
Позначки
Категорії
//10 тенденцій у розробці лого 2022 року

10 тенденцій у розробці лого 2022 року

18.12.2021Категорія : Дизайн Тренди
Позначки :

Тренди у стилістиці фірмової символіки змінюються щорічно, але водночас найвдаліші рішення залишаються актуальними надовго. До чого готуватися у 2022 році? Які способи та візуальні прийоми будуть актуальними? Фахівці з Logaster проаналізували тенденції та зібрали 10 факторів, що вплинуть на дизайн айдентики.

Повернення у 90-ті

Недаремно кажуть, що мода циклічна. Айдентика зразка 90-х років минулого століття довго здавалася застарілою та наївною. Але повернення було не за горами. Очікується, що в 2022 році фахівці знову використовуватимуть відомі елементи стилю.

Зокрема, йдеться про контрастний градієнт, заснований на навмисне яскравих і навіть непоєднуваних відтінках. Також на увагу заслуговують відомі шрифти – з ефектом ручного малювання. Потрібно визнати: така символіка виглядає помітно, особливо на тлі модних лаконічних лого.

Негативний простір

Цей прийом відомий давно: дизайнери успішно застосовують його вже багато років. Перевага негативного простору в тому, що вона продовжує давати простір для фантазії та дає можливість щоразу створювати нові рішення. Це секрет стійкості тренду. Реалізувати негативний простір можна, створивши двозначні візуальні рішення, видаливши частини літер тощо.

Ключова особливість: усі ці зміни помітні під час детального розгляду зображення. Складний стиль логотипу тим і привабливий: його хочеться розглядати і розгадувати, що саме зображено. І як тільки відповідь на загадку буде отримана, людина, можливо, наблизиться до бренду. Або, як мінімум, добре запам’ятає його.

Можна дивитися на негативний простір: використовувати його як спосіб підкреслення меж позитивного простору. Метод забезпечує впізнаваність торгової марки та популярність її символіки.

Нові шрифти
Популярність шрифтів легко відстежити за останніми тенденціями: багато відомих брендів віддали перевагу суто текстовим логотипам без додаткової символіки. На тлі цього тренду виникла потреба створення унікальних шрифтів.

В айдентиці можна не винаходити велосипед, а поекспериментувати з наявними рішеннями. Приклади наведені вище: зміна розмірів букв, заміна та ін. Будь-яке рішення, спрямоване на зростання помітності логотипу, буде вдалим.

Використання кількох шарів

Прийом ґрунтується на створенні зображень з декількома шарами, які забезпечують ефекти глибини та об’єму. Враховуючи, що шари забезпечують невичерпну кількість ідей, створення унікального логотипу є реалізованим завданням.

Як цього досягти? Існують різні способи. Наприклад, об’єднання двох частин логотипу, створення дубля будь-якого елемента, накладання геометричних фігур чи різних кольорів. Можливостей дуже багато.

Яскрава кольорова гама

Якщо потрібно кардинально оновити фірмову символіку, продемонструвати сучасний стиль бренду – якнайкраще підійдуть сміливі та яскраві кольори. В інших випадках вони також актуальні.

Є думка, що у 2022 році будуть дозволені навіть найсміливіші експерименти з кольорами. Забувши про строгі правила поєднань, дизайнери зможуть пробувати нові рішення. Яскрава колірна гама забезпечує увагу аудиторії. Це дуже важливо на тлі постійного скорочення контакту середньостатистичного користувача з брендом.

Мінімалізм

Простота форм та ліній, відсутність зайвих деталей — характерні ознаки лаконічності у фірмовій символіці. Тренд продовжує бути актуальним. Здебільшого це пов’язано із цифровізацією бізнесу. Компаніям потрібно демонструвати фірмову символіку у соціальних мережах, месенджерах тощо. Природно, що лаконічний логотип легко розпізнаватиметься навіть на маленькій аватарці мобільного додатка. Тому бізнес зацікавлений у простих та універсальних візуальних рішеннях.

Геометрична символіка

Цей метод люблять дизайнери, бо відкриває максимальну свободу для творчості. Використовуючи геометричні знаки та фігури, можна оновити логотип, нічого кардинально не змінюючи. Наприклад, якщо домалювати фігуру, виділити окремий елемент символу, виділити його кольором – вже можна досягти цікавого рішення.

Експерименти із символікою

Спеціалісти давно використовують символи, створюючи елементи айдентики для брендів. Класичний тренд залишається актуальним – і навіть популярнішим, ніж раніше. Цікаві рішення із застосуванням символів у 2022 році будуть максимально затребуваними. Можливо, це стане ключовою тенденцією в дизайні фірмової символіки.

Так, вдало підібрані символи можуть створити візуальний натяк на особливості та переваги бренду. Або, як мінімум, символіка створює візуальні «якорі» для аудиторії. В результаті час контакту користувача з брендом буде збільшено.

Градієнт

В останні роки все більше фахівців у сфері дизайну звернули увагу на градієнти. Цьому сприяв розвиток програм для дизайнерів: зокрема, з’явилися інструменти професійної роботи з відтінками. У результаті є можливість детально налаштовувати переходи, створюючи чудові ефекти.

Як цей тренд буде реалізовано у 2022 році? За допомогою розширення колірної гами та різноманітності способів нанесення градієнтів. Можливо, дизайнери відкриють для себе методи збільшення чи зменшення насиченості відтінку чи перемикання між кольорами.

Градієнти дають простір для творчості. Потрібно освіжити логотип? Реально. Додати унікальність? Можливо. Створити щось незвичне? Чому б і ні! Додатково градієнт забезпечує глибину та обсяг зображень, що робить логотипи більш цікавими для аудиторії.

Оптична ілюзія

Природне бажання будь-якої компанії — створити бренд, що запам’ятовується. І тому використовують різні способи. Наприклад, застосовують оптичні ілюзії розробки фірмової символіки. На зображенні показано кілька таких логотипів. В їх основі:

– використання негативного простору;
– нереальні фігури;
– кольорові ілюзії;
– візуальні спотворення;
– ілюзії, збудовані на контрасті.
Головною перевагою цього напряму є створення візуальних «шифрів»: їх хочеться докладніше розглянути, щоб розгадати сенс. Це збільшує час контакту і позитивно впливає на запам’ятовування символіки.

Висновок
У дизайні айдентики 2022 залишаться багато, вже знайомі фахівцям рішення. Але з’являться нові. Незалежно від обраного методу варто пам’ятати: зараз цінуються унікальні та помітні логотипи. А що вибрати для досягнення цього ефекту – колір, форму чи шрифт – вибирати винятково вам.

  • 148 переглядів
  • 0 Коментар

Leave a Reply

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

© 2016 – 2021 Powered by Frame Web Studio

Контатки
Закрити