Поширити
Контатки
ПРОКРУТИ
//Google став активно змінювати теги title заголовками h і іншими HTML-елементами

Google став активно змінювати теги title заголовками h і іншими HTML-елементами

У цьому місяці (приблизно з 17 серпня) західні SEO-фахівці та веб-майстри стали помічати, що Google почав самостійно замінювати теги title заголовками <h> і іншими HTML-елементами в результатах пошуку.

Хоча переписування заголовків фрагментів не є чимось новим для Google, частота таких змін останнім часом значно збільшилася.

SEO-консультант Броді Кларк звернув увагу, що за даними RankRanger, 17 серпня середня довжина тегів <title> в результатах мобільного пошуку для всіх ключових слів в базі даних інструменту зменшилася з 55,6 до 53,9 символів.

В обговореннях на SEO-форумах та Twitter наводиться безліч прикладів того, що Google активно замінює теги <title> в результатах пошуку на теги <h1> і інші теги заголовка <h>, а також використовує альтернативний текст зображень (alt), назви файлів зображень , анкорний текст і інші елементи.

При цьому деякі з цих змін погіршують СЕО видачу сайтів в результатах пошуку за рахунок додавання нових слів, зміни граматики, створення некоректних структур заголовка і т.п.

SEO-директор Path Interactive Лілі Рей за допомогою інструменту моніторингу позицій Stat проаналізувала, як змінювалися заголовки фрагментів по ряду запитів з 13 по 21 серпня 2021 року і виявила такі часті типи змін:

  • Заміна тегів <title> на заголовки <h1> і інші теги <h>;
  • Додавання підкатегорій або хлібних крихт в середину тегів title;
  • Видалення Еліпсису з урізаних заголовків (прим.ред. «Еліпсис» – це прийом, який використовується в заголовках англомовних статей. Він передбачає навмисний пропуск слів, несуттєвих для сенсу);
  • Додавання чисел або дат в початок заголовка;
  • Заміна вертикальної риски (|) на тире (-) при додаванні назви бренду;
  • Використання альтернативного тексту або назви файлу зображень в заголовках;
  • Додавання (можливо, ненавмисно) верхніх індексів (знаків, записаних вище основного рядка) або інших знаків пунктуації в заголовки;
  • У рідкісних випадках Google додає або змінює заголовки на основі тієї інформації, яку знаходить на сторінці.

Отож зараз немає точної інформації як такі дії можуть вплинути на позиції сайту, адже вже є випадки пошукової видачі з некоректними СЕО заголовками. Поки фахівці галузі продовжують стежити за змінами.

 

#frame #framestudio #webstudio #сайтдизайн #вебсайт #вебстудія #news #новости #event #facebook #insta #social #messenger #blog #блог #liketeam #liking #like4like #поставьлайк #лайк #нравится #лайки #лайкните #фоллоуми #followmeplease #follows #follow #followus #подпишись #подписка

  • 27 переглядів
  • 0 Коментар

Leave a Reply

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

© 2016 – 2021 Powered by Frame Web Studio

Контатки
Закрити